22 Şubat 2016 Pazartesi

Yunanistan: CCF FAI/IRF'in 250 saldırısı ile yargılanan Panagiotis Argirou tarafından metin "Sonsuza dek Suçlu"



SONSUZA DEK SUÇLU

Otoriteye yönelik nefreti ateş, patlayıcı ve mermiler ile nefretle ilişkilendirmeyi, kendi fikir ve değerlerine şiddetli bir biçim vermeyi seçen anarşist tutsakların davası, Anarşist İsyan ve Egemenliğin Dünyası arasındaki savaşın bir başka örneğidir. Bu yüzden, böyle bir davanın sonuna ulaşmak, üst üste üçüncü kez Ateş Hücreleri İttifakı doğrudan eylem anarşist grubun bir üyesi olarak eylemlerimle yüzleştiğimde, duvarların dışında her anarşist yoldaş ile tekrar buluşmak üzere sözcüklerime duyulan ihtiyacı hissediyorum.

Ben illegal özgürlük yolunda bir atılım yaptığımda, şu ana kadar Ateş Hücreleri İttifakı'nda yer alıp anarşist eylemi devam etmeyi seçerek, Eylül 2009'dan bu yana, altı yıl oldu. Somut zaman ve alan ve esaret boğucu gerçekliği arasında geçen beş, altı yıl. Dikenli tellerin dikenleri ile oyulmuş gökyüzünün bir parçası altında çevrili bitmek bilmeyen kilometrelerce ilerleyen 1825 gün. Yaklaşık 1825 gün gün batımından önce kilitli.

Anarşist eylemin vahşi sokaklarda dolaşıp, uzakta düzenliliği paramparça eden saldırının o güzel anlarına beş yıl kaldı. Önceden belirlenmiş ziyaret saatleri ve günlerin pancerelerde yansımasıyla başlayan, "tekrar bir araya gelebiliriz" umuduyla hapishanenin eğişini geçmesiyle yaşayan bunca insanın portrelerini bir bulmacayla tamamlayıp, yoldaşlar, dostlar ve sevdiklerinin görünüşüne beş yıl.

Henüz bu beş yıl içinde buna değer olup olmadığını şüpheyle geri baktığım tek bir an olmadı. Çünkü değer ve anarşist isyanın güzelliği mahkeme hükmünün soğukkanlı matematiksel yeri olamaz. Sürekli kovuşturmanın beş yılı içinde, yıllardır bana dayatılan cezaların, mahkemelerin bu zırlı olmayan ülkede daha fazla sürgün, daha fazla yıl eklemek için, tekrar tekrar sürekli aynı şey ve aynı suçlamalarla tekrar edip geçirdiğim davalarda, seçimlerim ve Ateş Hücreleri İttifakı ve onun genel eylemine katıldığım için hala gururla devam ediyorum:

Terörist, terörist, terörist...

BÖYLECE, EĞER BÖYLE DÜŞÜNÜYORSAN BU İŞLER BÖYLE. 

Çürümüş medeniyetleriniz için
Temsil ettiğiniz idealler ve değerler için
Kariyerinizin inşaasının basamağı üzerindeki korku ve vahşetleriniz için

BİZ HER ZAMAN TERÖRİST OLACAĞIZ 

Çünkü esir olmalarına rağmen kalbim anarşist komploları olan, otoritenin kültürüne karşı hazırlanan, sonra monotonluğu ateşe vermeyi isteyen, sonra herhangi bir şekilde sürekli anarşist ayaklanmayı tahrik eden ve sonra egemenliğe saldırı ve bu nedenler için sınırlarda yaşayan her yerde.

BİZ HER ZAMAN SUÇLU OLACAĞIZ 

Ateş Hücreleri İttifakı'nın tüm eylemlerine gelince, ben kendi yaşamımın parçası olduğum gibi bunun bir parçasıyım. Ancak, bu sadece benim ve yoldaşlarım ve, hiçbir şekilde onların işlerindeki adli otoriterlere yardımcı olmaya isteklilikle ilgilidir. Ancak aktif olarak anarşist ayaklanmaya karşı savaşta yardım eden tüm hakimlerin sorumlulukları emeklilik ve her zaman onların ardından gideceğini akıllarında bulundurmalılar.

Ve her zaman yıllar boyunca anarşist isyanın patikalarında yürümek ve onların arzularını silahlandırmayı seçeceğimin farkında olduklarını tarihten biliyorum. Belki de zaten gölgelerde hareket eden ya da belki geleceği oraya taşıyan tüm yoldaşlara, ara sıra özgürlüğün bazı anılarını hissettiğimde bu devam etmekte olan Sürekli Anarşist isyanın bana hatırlatan anarşist saldırılar yoluyla olduğunu söylemeliyim.

Yani şimdi bile gurur duyuyorum, esaretin beş yıl ardından  ve hala çift beton katmanları ve dikenli teller, duvarların üçlü satırları ile güçlendirilen, çatlakların içinden bağırabiliyorum:

TEK BİR MİLİMETRE GERİ ADIM ATMAK YOK 
HAKİMLERİN KAFALARINA 9 MİLİM

Panagiotis Argirou
Ateş Hücreleri İttifakı'nın gurur üyesi - FAI/IRF

Alıntı: 325 -  Kaynak: Inter Arma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder